NL| FR

Thuiskantoor

Een goede werkomgeving is onmisbaar, ook in je thuiskantoor

Vaak zitten we lange tijd achter een te klein bureau, op een ongemakkelijke stoel of mis je zaken die je op kantoor wel had. Bij frequent thuiswerken is het heel belangrijk jouw werkplek professioneel en ergonomisch in te richten, zodat je efficiënt en comfortabel kunt werken. Manutan helpt je hier graag bij!

Maak je keuze uit onderstaande producten en vul het formulier.

  • Er wordt geleverd op het gelijkvloers, tot aan de eerste deur.
  • De getoonde prijzen zijn exclusief 21% BTW. De prijs inclusief BTW ziet u bij “Totaal”.
  • U ontvangt een e-mail voor de gevraagde voorafbetaling van uw bestelling. Van zodra de betaling verwerkt is door Manutan, ontvangt u de orderbevestiging (met de leveringsdatum).

Bekijk onze veelgestelde vragen >


FAQ

Nadat je voorafbetaling verwerkt is, ontvang je een orderbevestiging. Hierop zal de leveringsdatum vermeld staan.

Ja.

Aan Sandra Robeyn: sandra.robeyn@se.com of 02/622.00.56

Of Stephanie Tardy: stephanie.tardy@se.com of 02/373.78.39

Neen, enkel dit pakket kan aangekocht worden (aan prijzen die Schneider heeft onderhandeld)

Ja, binnen de 30 dagen in de originele verpakking of bij schade. Indien nodig, retour via Sandra Robeyn of Stephanie Tardy aanvragen, zij geven dit door aan Manutan. Nodige info: jouw naam, telefoonnummer en het aantal op te halen paketten/dozen.

Graag hiervoor een periode van 2 weken in gedachten houden.

Gelieve contact op te nemen met Sandra Robeyn of Stephanie Tardy.

Neen, het aanbod is beperkt tot deze selectie.

Geef het artikelnummer in in de zoekbalk op de webshop van Manutan www.manutan.be .Onder de afbeelding vind je de specificaties en documentatie. Vind je je antwoord niet, gelieve contact op te nemen met Sandra Robeyn of Stephanie Tardy.