Mijn account
Een account aanmaken bij Manutan.be gaat snel en simpel. U kunt uzelf hier direct aanmelden voor een account. Vul uw persoons- en bedrijfsgegevens in en maak een gebruikersnaam en een wachtwoord aan. Uw account is direct actief.
Indien u uw gebruikersnaam en wachtwoord niet meer weet, kunt deze zelf direct online opvragen. Klik hier en vul uw gebruikersnaam en/of e-mailadres in. U ontvangt daarna een e-mail met daarin een link om uw wachtwoord te herstellen. U kunt dan zelf weer een eigen wachtwoord kiezen.
Indien uw bedrijf al klant is bij Manutan, kunt u een nieuw account aanmaken met uw e-mail adres. Vul uw persoons gegevens in en duidt rechts uw locatie aan. Indien nodig kunt u filteren op de postcode. Na registratie krijgt u een e-mail om uw account te activeren.
Als u uw activatiemail niet heeft ontvangen, kunt u deze hier nogmaals aanvragen. Indien uw e-mailadres niet correct is en u ontvangt de e-mail niet, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Nee, u kunt geen online bestelling doen zonder eerst (eenmalig) een account aan te maken.
Zodra u een nieuw account wilt aanmaken met een bestaand e-mail adres, krijgt u een pop-up met de bestaande accounts. U kunt dan direct uw wachtwoord wijzigen. Indien u een nieuw account wilt aanmaken, klikt u op nieuw account aanmaken.
Als u een account heeft, kunt u elk afzonderlijk artikel toevoegen aan uw favorietenlijst. Het toevoegen is eenvoudig. Rechts naast het artikel in het grijze blok vindt u een linkje "Toevoegen aan favorietenlijst". Nadat u het linkje heeft aangeklikt, wordt het artikel toegevoegd aan uw favorietenlijst, indien u bent aangemeld. Uw favorietenlijst vindt u onder Mijn account.
U kunt tijdens de checkout een nieuw of ander leveringsadres aanmaken. Ook in Mijn account kunt u een nieuw leveringsadres aanmaken, of oude verwijderen.
Neem contact op met onze klantenservice.
Als u een account heeft, vindt u onder het kopje Mijn bestellingen uw bestelhistorie terug.