Beste klant,

Bij Manutan staan wij voor “Well-Working” en de gezondheid van onze collega’s en klanten staat dan ook voorop. Uiteraard houden ook wij daarom de ontwikkelingen rondom het coronavirus (COVID-19) nauwlettend in de gaten. We nemen dan ook continu alle voorzorgsmaatregelen in acht. Dat betekent dat de richtlijnen van de overheid binnen Manutan strikt worden nageleefd. Toch kunnen we ons voorstellen dat je met vragen zit. Daarom tref je hieronder antwoorden op de twee meest gestelde vragen:

Kan ik besmet raken met het coronavirus via pakketten?

Het bestellen van producten bij Manutan is veilig. Het virus verspreidt zich via mensen en dieren. Volgens de overheid wordt het coronavirus niet overgedragen via pakketten. Onze medewerkers en partners verpakken de producten veilig en met zorg. Ook in ons magazijn volgen wij de hygiëneregels.

Hoe snel worden mijn producten bezorgd?

Bestellen via onze webshop blijft natuurlijk gewoon mogelijk. Onze webshop is altijd open, zoals je van ons gewend bent. Wij zetten ons volop in om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. In deze uitzonderlijke omstandigheden kan het zijn dat de bezorging van de producten iets langer duurt dan je van ons gewend bent. Wij vragen je begrip hiervoor.

We hopen je ook in deze onzekere tijden zoveel mogelijk tot dienst te zijn. Voor vragen en advies kun je dan ook nog steeds terecht bij onze klantenservice. Uiteraard houden we je op de hoogte van eventuele veranderingen.

Onze bewondering gaat uit naar iedereen die in deze omstandigheden elkaar helpt en voor elkaar zorgt. Samen maken we het verschil!

All You Need, With Love,

Het Manutan team