Coronavirus: Meest gestelde vragen over producten en leveringen

Wanneer komen de wegwerpmaskers, handgels en wegwerpoveralls weer op voorraad?

Wij hebben deze producten met regelmaat op voorraad, maar de voorraad is dan ook snel weer uitverkocht. Daarnaast proberen we de voorraden zo actueel mogelijk op de website weer te geven. Dit alles kunnen we echter, gezien de huidige omstandigheden, helaas niet garanderen.

Kan ik mijn afleveradres wijzigen?

Ja, je kunt je afleveradres onder Mijn account zelf wijzigen of een afleveradres toevoegen.

Mijn firma is gesloten, wat gebeurt er met mijn pakketje?

Veel firma’s zijn momenteel gesloten waardoor het mogelijk is dat bestellingen niet kunnen worden afgeleverd. In dat geval zal de bestelling retour afzender gaan, dus ofwel naar Manutan of naar de leverancier. Wij zullen proberen in dat geval contact op te nemen met degene die de bestelling heeft geplaatst om te bespreken hoe we dit traject gaan vervolgen. Mocht dat niet lukken, wordt de order geannuleerd en kan deze weer opnieuw in bestelling worden gezet bij Manutan als uw firma weer geopend is.

Is het mogelijk om mijn geplaatste bestelling te versnellen in levertijd, mits een extra betaling?

Nee, dit is niet mogelijk. Wij zetten ons volop in om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. In deze uitzonderlijke omstandigheden kan het zijn dat de bezorging van de producten iets langer duurt dan je van ons gewend bent. Wij vragen je begrip hiervoor.

Is het mogelijk om de goederen ter plaatse op te halen, want ik heb deze dringend nodig?

Nee, dit is niet mogelijk. Wij hebben geen fysieke winkel waar je de producten kunt afhalen.

Kan ik artikelen bestellen op voorbehoud?

Nee, je kunt geen producten op voorbehoud bestellen. Je krijgt alle geleverde artikelen 30 dagen op zicht. Voldoet een bestelling niet aan je verwachtingen dan halen we het gewoon weer op. Lees hier onze Algemene Voorwaarden over retournering.

Is de voorraad correct op de website ?

We doen ons uiterste best om onze voorraden zo actueel mogelijk op de website weer te geven. Dit alles kunnen we echter, gezien de huidige omstandigheden, helaas niet garanderen. Wat als er bij een artikel “tijdelijk niet op voorraad” staat . Wanneer is het wel terug op voorraad ? Wij doen er momenteel alles aan om deze producten zo snel mogelijk weer op voorraad te krijgen. Daarnaast proberen we de voorraden zo actueel mogelijk op de website weer te geven. Dit alles kunnen we echter, gezien de huidige omstandigheden, helaas niet garanderen.